-
Лінії переробки автомобільних кузовів
ЛІНІЯ ПЕРЕРОБКИ АВТОМОБІЛЬНИХ КУЗОВІВ
Підприємство «Хаммель-Україна», є однією з 51 філій всесвітньовідомого виробника обладнання для комплексної утилізації відходів HAMMEL Recyclingtechnik GmbH. Компанія HAMMEL Recyclingtechnik GmbH на протязі останніх тридцяти років спеціалізується саме в цій галузі. На протязі останніх чотирнадцяти років це обладнання виготовляється в Україні на заводі у м.Буськ, Львівської області.
Однією з наших розробок, є мобільні комплекси для переробки автомобільних корпусів. Комплекс устаткування для утилізації автомобілів, що випускається на нашому заводі в Україні, має декілька унікальних особливостей:
Технологічна лінія складається з окремих модульних механізмів, що можуть працювати як окремо, так і в інших поєднаннях та режимах;
Гнучке налаштування кожної машини дозволяє змінювати технологію обробки матеріалів в залежності від умов і технічних завдань;
Всі машини, з яких складається лінія, мають автономне управління і власний привід, що робить лінію не тільки зручною в налаштуванні та управлінні, а ще й – першою в світі на 100% мобільною системою для утилізації старих автомобілів.
Принцип роботи лінії наступний:
Старі кузовні елементи, цілі кузови і навіть цілі автомобілі надходять в приймальний бункер первинного подрібнювача VB 950DK, де проходить подрібнення всіх матеріалів до розміру 150 – 500 мм.
Далі подрібнений матеріал проходить сортування в мобільній сортувальній системі MMS 150DK, в якій відбирається ферромагнітний матеріал. Також ця система відбирає недостатньо подрібнені частки матеріалу.
Відібраний феромагнітний матеріал (чорні метали) через дозувальний бункер надходить до вторинного подрібнювача НЕМ 1250DK, в якому проходить додаткове подрібнення, після якого його щільність складатиме 960 кг на 1 м.куб., що є найкращим в світі показником для подальшого транспортування та переробки.
Неферомагнітні матеріали надходять до вихороструменевого сепаратору MWA 1000E, де відбираються кольорові метали.
Польові випробування цих систем дозволили зробити приблизний розрахунок співвідношення частин різних матеріалів. Так після обробки однієї машини типу Audi A6 отримується близько 700 кг чорного металобрухту і 400 кг – вторинного алюмінію. На решту – 400 кг приходяться інші кольорові метали, гумові матеріали, полімери.
Такі комплексні технологічні лінії для утилізації старих автомобілів під маркою HAMMEL роками працюють у країнах Західної Європи (Голландія, Німеччина, Австрія), а також на автозвалищах Сполучених Штатів Америки.
Висловлюємо свою готовність надати будь-яку іншу необхідну інформацію щодо нашого обладнання для проведення об’єктивної та ґрунтовної оцінки.
-
Каталог
весь каталог