-
Металеві конструкції (старі автомобілі)
Проблема утилізації автомобільних кузовів існує в багатьох країнах. Для України вона посилюється тим, що в країну постійно надходить велика кількість старих автомобілів. Слід зазначити, що проржавілі кузовні деталі, виготовлені з тонкостінного металевого листа, - не краща сировина для переробки. Разом з тим, підготовка кузовів до подальшої переплавки включає в себе кілька дорогих і трудомістких операцій. Все це значно збільшує собівартість заготівлі, знижує економічні показники. Враховуючи це, фірма «HAMMEL» пропонує техніку, що виробляє подрібнювачі автомобільних кузовів, спрощуючи при цьому ряд операцій. Кузова за допомогою маніпулятора завантажуються цілком у завантажувальний бункер дробильної установки VB-950 D / Е, а дистанційне керування приводить в рух гідравлічну систему подачі їх у зону подрібнення. Отримувані на виході шматки металу розмірами 150 - 400 мм - оптимальні для металопереробних підприємств. Продуктивність установки 40 -60 т / ч. За кордоном використовуються й більш потужні комплекси, виготовлені фірмою: лінії по утилізації корпусів автомобілів, що складаються з декількох послідовно стоять потужних дробильних машин і плоского сепаратора.
Нище представлений макет і фотографії діючої мобільної сортувальної лінії фірми Hammel з переробки корпусів автомобілів, яка працює на одному з ломопереробних підприємств Німеччини.
Старий автомобіль, після попередньої підготовки, завантажується за допомогою маніпулятора Terex Fuchs в первинний подрібнювач VB 950 DK, при цьому кінцева фракція подрібненого матеріалу на виході складає в середньому близько 200 мм.
Подрібнена змішана фракція металу, пластику та тканини по транспортеру потрапляє на мобільну систему сортування ММS 150. У цій установці інженери фірми Hammel з'єднали два пристрої, які давно вже використовуються на ринку ломопереработчіков: це вібраційне сито і магнітний сепаратор. На представленому ломопереробних підприємств поставлено конкретне виробнича задача: у ході переробки автомобіля отримати, по можливості, очищену фракцію металу розміром до 150 мм. З цією метою, подрібнений матеріал, потрапляючи в мобільну систему сортування, надходить на вібраційний сито. Просіяний крізь сито змішаний матеріал проходить далі по транспортерної стрічці, змонтованої під вібраційним ситом, до магнітного барабанному сепаратору, який відділяє чорний метал від домішки і направляє його направо на поворотний транспортер. Щоб усунути залишилася домішка з металу, двоє працівників фірми проводять додаткову ручне сортування.
Немагнітна фракція матеріалу, яка залишається після відокремлення чорного металу, подається за допомогою лівого транспортера MMS -150 на інший сепаратор MWA 1500 E. Там в автоматичному режимі проводиться додаткове поділ кольорових металів (алюміній-мідь) від немагнітних домішок. Крупна фракція змішаного матеріалу понад 150 мм, яка з первинного подрібнювача потрапляє на сортування, по площині вібросита надходить на третій транспортер, а далі на виліт з сортування. Згодом, ця фракція повертається за допомогою маніпулятора в первинний подрібнювач VB 950 DK на доізмельченіе.
Відсортовані таким чином матеріали можна більш вигідно продати -
Каталог
весь каталог